در حدود چهار ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 528 میلیون دلار دارو،تجهیزات و ملزومات ضروری پزشکی وارد کشور شده است.
رییس جامعه گردشگری الکترونیک طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت را در تضاد با پروژه مقابله با «ایران‌هراسی» دانست و گفت: با اجرای این طرح، ایران را حذف می‌کنند.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز پنج‌شنبه، پس از آن جهش کرد که فدرال‌رزرو نتوانست در پایان اجلاس سیاست‌گذاری 2 روزه خود سرنخی در مورد زمان کاهش مشوق‌های مالی خود ارائه کند.
قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز پنج‌شنبه، به دنبال انتشار گزارشی که نشان می‌داد میزان ذخایر انبارهای نفت خام آمریکا با کاهش شدیدی روبرو شده است، رشد کرد.
در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2301 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.5 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر به زودی بسته می‌شود، گفت: عمده واحدهای مسکن مهر در دولت تدبیر و امید احداث شد.
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «مسدودسازی پلتفرم‌های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس اپ برنامه مجلس نیست» از کارشناسان و فعالان این حوزه خواست تحت تأثیر « فضاسازی‌ها و مطالب خلاف واقع» موضع‌گیری نکنند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز افتتاحیه مسابقات ملی مهارت آموزی در نهم مرداد خبر داد و با بیان اینکه بین ارزش مدرک با ارزش مهارت فاصله زیادی داریم، بر لزوم توجه به مقوله مهارت در سرفصل های بودجه و برنامه هفتم تاکید کرد.
با توجه به اینکه مجوز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها صادر شده و فردا همزمان با عید غدیرخم واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی با واکسینه کردن 100 نفر از کارکنان شاغل در شعب منتخب بانک‌ها به صورت نمادین آغاز ‌می‌شود، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در این زمینه اعلام کرد: واکسیناسیون کارکنان بانکی در اولویت قرار گرفته و پیش بینی شده است که از فردا واکسیناسیون به صورت نمادین شروع شود اما تزریق واکسن به کارکنان بانک‌ها از یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: : امروز 10 میلیون خانوار ایرانی زیر خط فقر آمده، پس بخشی از طبقه متوسط نیز زیر خط فقر زندگی می‌کنند که این نتیجه استراتژی غلط ما است‌.