دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.
معاون وزیرنفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از توقف قاچاق سوخت در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان خبر داد.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد که در چهار ماهه ابتدایی سال جاری، در میان شرکای اصلی تجاری ایران، تغییر جدی به وجود نیامده است.
فرآیند ساخت 10 هزار مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان در حالی به طور رسمی آغاز شد که تا کنون 9 هزار نفر معرفی شده و قرار است تا روز 17 مردادماه روز خبرنگار اسامی سایر افراد واجد شرایط از طرف وزارت ارشاد به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود؛ طبق اعلام مسئولان 55 هزار نفر از اهالی هنر و رسانه واجد شرایط دریافت مسکن هستند که به دلیل محدودیت‌هایی از جمله خلاء تعاونی‌های مسکن در این صنف فعلا در مرحله اول امکان معرفی 10 هزار نفر فراهم شده است.
سامانه نیما امروز شاهد عرضه حدود 135 میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه بازار سکه و طلا باوجود ثبات تقریبی، از روز گذشته (پنجشنبه) افزایش قیمت را تجربه کرده است، وضعیت این بخش اقتصادی در هفته پیش رو را پیش‌بینی کرد و احتمال ثبت رکورد جدید برای آن درنظر گرفت.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از بهره‌برداری 5 پروژه آزادراهی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد به طول315کیلومتر تا پایان سال خبر داد.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه ثابت بود اما در مسیر ثبت بزرگترین رشد هفتگی در بیش از دو ماه اخیر قرار گرفت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد اما تحت تاثیر رشد سریعتر تقاضا از عرضه و رشد واکسیناسیون کووید 19، در مسیر ثبت رشد هفتگی چشمگیری قرار دارد.
در شرایطی که ذخایر سد کرخه و دز مطلوب نیست، سد گتوند در حال حاضر بیش از 4 میلیارد مترمکعب آب در مخزن خود ذخیره دارد و پشتوانه تأمین آب این روزهای خوزستان و ماههای ابتدایی پاییز است.