کمبود رانندگان تانکر سوخت باعث مختل شدن تحویل سوخت به فرودگاه‌های آمریکا از نانتاکت تا کالیفرنیا شده است.
شرکت آمازون برای این که به محصولات مرجوعی به فروشگاه اینترنتی این شرکت یا کالاهای فروش نرفته فرصت حیات دوباره ای دهد، دو برنامه را به اجرا گذاشت.
مدیرعامل شستا گفت: امروز اگر شستا بالای یک و نیم میلیارد دلار سود دارد این جهش سودآروی به نرخ ارز بیش از 8 برابر است که اتفاق ساده‌ای نیست. سود حاصله در سه سال گذشته معادل دو برابر کل 18 سال قبل بوده است.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با رفع برخی محدودیت‌های تولید سیمان بهانه از دست کسانی که قیمت سیمان را بالا برده بودند، گرفته شد.
در 6 ماه ابتدایی 2021 مصرف انرژی آلمان تحت تأثیر ریکاوری اقتصادی این کشور و سرد شدن هوا 4.3 درصد نسبت به سال گذشته جهش کرده است.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به‌ استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا 31 مردادماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری است.
بررسی آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می‌دهد که تاکنون 144 هزار و 617 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این طرح ثبت نام کرده و حدود 20 هزار و 179 واحد پذیرنده این داوطلبان بوده‌اند.
بازارهای نفت خام اخیرا تحت تاثیر افزایش عرضه اوپک پلاس که با نگرانیها در خصوص افزایش دوباره آمار ابتلا در کشورهای مصرف کنندنه بزرگ همزمان شده است، ملتهب بوده اند با این حال همچنان برخی بر این باورند که نفت می تواند به 80 دلار در هر بشکه صعود کند.
به دنبال درخواست نمایندگان اتحادیه‌های مربوطه و صاحبان حدود 3400 گوشی تلفن همراه که رجیستری آنها لغو و غیرفعال شده بود، طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط موضوع بررسی و مقرر شد که درخواست صاحبان کالا به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منعکس و مجدد بررسی انجام شود، در این بین ادعاهای مطرح شده قابل تامل است.
کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال 1400 از سه شنبه 19 مرداد توزیع می شود.