نتیجه تحقیقات آماری از این حکایت دارد که افراد 15 تا 29 ساله حداقل 11 ساعت و 30 دقیقه از زمان شبانه‌روز خود را صرف رسیدگی و مراقبت از خود می‌کنند.
نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک 2021 برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 و شیوع گسترده سویه دلتا لغو شد.
در نیم ساعت مانده به آغاز مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی، پروازهای فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، پیام، آزادی و قزوین متوقف شد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی سامانه مؤدیان سازمان مالیاتی، گفت: ثبت نام مؤدیان در سامانه پایانه‌های فروشگاهی، اول مهر به پایان می‌رسد.
قیمت جهانی طلا در حالی افت کرد که ارزش دلار پس از این که یکی از مقامات ارشد فدرال‌رزرو از احتمال جلو انداختن موعد افزایش نرخ بهره آمریکا خبر داد، تقویت شد.
بامداد امروز یک میلیون و 110 هزار دوز واکسن چینی از طریق فرودگاه دوبی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
از ابتدای سال تاکنون بیش از 435 میلیون مترمکعب آب شرب در شهر تهران مصرف شده، این رقم گویای این مطلب است که مصرف آب شرب در تهران، هیچ روزی کمتر از سه میلیون مترمکعب نبوده است.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه 14 مرداد 1400 در صرافی‌های بانکی به 25 هزار و 255 تومان رسید.
مسئولان کانون صرافان در نامه‌ای خواستار در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارمندان شرکت‌های تضامنی صرافی همانند پرسنل بانک‌ها شدند.
سامانه نیما امروز شاهد عرضه حدود 162 میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.