شرکت آمازون بازگشت کارمندان اداری به دفاتر خود در آمریکا را به دلیل همه گیری ویروس کرونا تا ژانویه سال میلادی آینده به تاخیر انداخت.
پس از سخنان رییس جمهور ترکیه در خصوص ضرورت کاهش نرخ بهره، ارزش لیر مجددا ریزش کرد.
در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی طی 3 سال اخیر وعده راه‌اندازی اجاره‌داری حرفه‌ای را داده که معاونت مسکن و ساختمان طی گزارشی همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم این وعده را تکرار کرده است.
معاون پژوهش و برنامه ریزی سندیکای صنعت برق ایران در یادداشتی به بررسی علل خاموشی برق، ارائه راهکارهای پیشنهادی و مقابله با آن پرداخت.
مرکز مدیریت راه های کشور از کاهش 5.4 درصدی تردد در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: از شنبه 16 مردادماه سال جاری واکسیناسیون سراسری دریانوردان ایرانی علیه ویروس کرونا، آغاز می‌شود.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه افت کرد.
واردات نفت خام و محصولات پالایشی آمریکا از روسیه 23 درصد در ماه مه افزایش یافته و 844 هزار بشکه در روز رسیده است. به این ترتیب روسیه در رتبه دوم در بین صادرکنندگان نفت به آمریکا قرار می‌گیرد.
شرکت آرامکوی عربستان قیمت فروش رسمی نفت سبک عرب برای مشتریان آسیایی خود را 30 سنت در هر بشکه افزایش داده و 3 دلار بالاتر از شاخص دوبی/عمان به فروش می‌رساند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه 14 مرداد 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 310 هزار تومان رسید.