قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات هفتگی، بامداد شنبه به وقت تهران در حالی سقوط کرد که گسترش کرونای دلتا نگرانی‌های جدیدی در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت به وجود آورده است.
بعد از ظهر امروز قرار است وزیر راه و شهرسازی در دومین جلسه شورای عالی هواپیمایی شرکت کند تا نتیجه کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و قیمت بلیت هواپیما در آن تعیین شود که به نظر می‌رسد با درصدی از افزایش قیمت پیشنهادی ایرلاین‌ها موافقت شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو ششمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (شنبه) آغاز کرده است. متقاضیان این مرحله به مدت سه روز (تا پایان روز دوشنبه 25 مردادماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت؛ براین اساس یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در تاریخ 26 مرداد ماه قرعه‌کشی از میان متقاضیان برای تعیین مشتریان نهایی انجام خواهد شد.
در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، شاخص‌های سهام داو جونز و اس‌اندپی به رشد هفتگی دست یافتند.
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران،‌ وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا چهارشنبه در 14 استان کشور خبر داد.
یک مقام مسئول از دستیابی به رکورد ماهانه عبور ترانزیتی 900 هزار تن کالا از خاک ایران طی سال های اخیر خبر داد.
تبهکاران سایبری توانستند با استفاده از پلت‌فرم چندملیتی بلاک‌چین پلی نتورک حدود 611 میلیون دلار رمزارز را به سرقت ببرند.
رئیس جمهور با صدور حکمی سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.
در حالی از سعید محمد و محمد اسلامی به‌عنوان گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی نام برده می‌شد که امروز آیت‌الله رئیسی رستم قاسمی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کرد.
سوابق اجرایی و تحصیلی جواد اوجی نشان می دهد که بعد از سالها، یک گزینه نفتی به عنوان وزیر نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.