یک مقام مسئول از دستیابی به رکورد ماهانه عبور ترانزیتی 900 هزار تن کالا از خاک ایران طی سال های اخیر خبر داد.
تبهکاران سایبری توانستند با استفاده از پلت‌فرم چندملیتی بلاک‌چین پلی نتورک حدود 611 میلیون دلار رمزارز را به سرقت ببرند.
رئیس جمهور با صدور حکمی سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.
در حالی از سعید محمد و محمد اسلامی به‌عنوان گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی نام برده می‌شد که امروز آیت‌الله رئیسی رستم قاسمی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کرد.
سوابق اجرایی و تحصیلی جواد اوجی نشان می دهد که بعد از سالها، یک گزینه نفتی به عنوان وزیر نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
علی اکبر محرابیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر نیرو در دولت سیزدهم معرفی شده است.
امروز فهرست وزرای پیشنهادی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد که در این لیست فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت عنوان شده است.
رئیس‌جمهوری، جواد اوجی و علی اکبر محرابیان را به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت و نیرو در دولت سیزدهم، برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
رئیس جمهوری دولت سیزدهم امروز لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه کرد که در آن سیدجواد ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شده بود.
قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، پس از این که کاخ سفید اعلام کرد اوپک باید برای حمایت از ریکاوری اقتصادی تولید خود را افزایش دهد سقوط کرد.