نماینده مردم شوش در مجلس اعلام کرد: با نظر مساعد قوه قضاییه ان شاءالله حداکثر تا دو هفته دیگر تکلیف مالکیت شرکت هفت تپه مشخص می شود.
معاون فنی گمرک ایران در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا توضیحاتی داد.
بورس تهران که در نیم ساعت اول معاملات امروز تا 6 هزار واحد رشد را تجربه کرد، در ادامه با از دست دادن این رشد، تا 5 هزار واحد نیز افت کرد و به یک میلیون و 479 هزار واحد رسید.
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت: هزینه های کارگران برای درمان کرونا بسیار زیاد است,‌امید به این داریم که مشکلات کارگران با برنامه ریزی در زمینه کاهش هزینه های درمانی برطرف شود.
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تاثیر افت ارزش دلار جهش کرد.
قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات هفتگی، بامداد شنبه به وقت تهران در حالی سقوط کرد که گسترش کرونای دلتا نگرانی‌های جدیدی در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت به وجود آورده است.
بعد از ظهر امروز قرار است وزیر راه و شهرسازی در دومین جلسه شورای عالی هواپیمایی شرکت کند تا نتیجه کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و قیمت بلیت هواپیما در آن تعیین شود که به نظر می‌رسد با درصدی از افزایش قیمت پیشنهادی ایرلاین‌ها موافقت شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو ششمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (شنبه) آغاز کرده است. متقاضیان این مرحله به مدت سه روز (تا پایان روز دوشنبه 25 مردادماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت؛ براین اساس یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در تاریخ 26 مرداد ماه قرعه‌کشی از میان متقاضیان برای تعیین مشتریان نهایی انجام خواهد شد.
در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، شاخص‌های سهام داو جونز و اس‌اندپی به رشد هفتگی دست یافتند.
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران،‌ وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا چهارشنبه در 14 استان کشور خبر داد.