مرکز مدیریت راه‌های کشور براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودروهای شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرد.
از ابتدای اجرای طرح اشتغال روستایی, بیش از 145 هزار طرح با ارزش 131 هزار میلیارد ریال به مرحله پرداخت رسیده که منجر به ایجاد اشتغال پایدار بیش از 268 هزار نفر در مناطق روستایی و عشایری گردیده است.
عضو هیات رئیسه کانون کارفرمایان استان قزوین درباره واکسیناسیون کارگران گفت:واکسینه شدن کارگران امری ضروری است چرا که شرایط تولید اجازه فاصله گذاری را نمی دهد.
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه قیمت جوجه یک روزه گوشتی به ٩٠٠٠ تومان رسیده است ، گفت: حداکثر قیمت مرغ در بازار باید بین ٢6 تا ٢٧ هزار تومان باشد.
آخرین مهلت ثبت‌نام انتخاب صادر کنندگان نمونه 1400 فردا شنبه 1400.05.30 است.
از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و 496 هزار و 941 دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی فارسی، پسوند ir با یک میلیون و 488 هزار دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد.
به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با توجه به اینکه در هفته‌ای که گذشت تنها دو روز بازار رسمی فعال بوده است، کاهش دادوستدها و معاملات سبب کاهش حباب سکه شد و در حالی که در روز یکشنبه تا مرز 800 هزار تومان هم پیش رفته بود، در پایان هفته جاری به حدود 620 هزار تومان رسیده است؛ اما قیمت‌ سکه و طلا تغییرات چندانی نسبت به قیمت‌های پیش از تعطیلات نداشته است.
رشد فزاینده تقاضای الکتریسیته، چالش‌های زیرساختی و جهش قیمت‌های جهانی گاز طبیعی باعث شده است تا قیمت نامطلوب‌ترین کالای انرژی جهان شاهد افزایشی غیرعادی باشد.
طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از 354 هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.
منابع آگاه از عزم جزم آمریکا برای ممانعت از دستیابی طالبان به منابع دلاری خبر داده اند.