هوش مصنوعی در عرصه سلامت و بهداشت دارای مزایا و کارکردهای فراوانی است که در این گزارش به هشت مورد از این مزایا می پردازیم.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (سه‌شنبه، دوم شهریورماه) 69 دلار و 71 سنت ثبت شد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در موضوع کم آبی‌های استان لطمه شدیدی به خوزستان وارد شده که از این رو سازمان آب و برق خوزستان برای تعیین تکلیف کشت پاییزه چاره اندیشی کند.
محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان از میان 22 محصول در حوزه دندانپزشکی توانستند برای 6 محصول خود مجوز دانش‌بنیانی دریافت کنند که عرضه آنها به بازار از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده است.
قیمت نفت خام در معاملات دیشب تحت تأثیر افزایش امیدها به گسترش واکسیناسیون عمومی و بازگشت اقتصاد جهانی جهش کرد.
قیمت جدید خودروی فیدلیتی از سوی بهمن موتور ویژه شهریورماه 1400 اعلام شد که 55 میلیون تومان طی سه ماه افزایش داشته است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 177 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 230 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 814 تومان است.
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، دوم شهریور ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش 322.94 واحدی به رقم 22 هزار و 220 واحد رسید.
همزمان با عرضه سیمان در بورس کالا به جهت مشخص بودن خریداران و فروشندگان، فرآیندها به مراتب بهتر از گذشته شده و کیفیت محصولات نیز بهبود یافته است؛ زیرا سیمانی‌ها در معاملات بورس، متعهد هستند کالای فروخته شده به مشتری را به موقع و با کیفیت مطلوب درج شده در اطلاعیه عرضه که مورد تایید و نظارت استاندارد است، تحویل دهند.
شرکت‌های انرژی آمریکایی در پی افزایش نرخ ابتلا در ایالات متحده و میان کارکنان انرژی، انجام واکسیناسیون کووید 19 را برای کارمندانشان اجابری می کنند.