قیمت جدید خودروی فیدلیتی از سوی بهمن موتور ویژه شهریورماه 1400 اعلام شد که 55 میلیون تومان طی سه ماه افزایش داشته است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 177 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 230 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 814 تومان است.
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، دوم شهریور ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش 322.94 واحدی به رقم 22 هزار و 220 واحد رسید.
همزمان با عرضه سیمان در بورس کالا به جهت مشخص بودن خریداران و فروشندگان، فرآیندها به مراتب بهتر از گذشته شده و کیفیت محصولات نیز بهبود یافته است؛ زیرا سیمانی‌ها در معاملات بورس، متعهد هستند کالای فروخته شده به مشتری را به موقع و با کیفیت مطلوب درج شده در اطلاعیه عرضه که مورد تایید و نظارت استاندارد است، تحویل دهند.
شرکت‌های انرژی آمریکایی در پی افزایش نرخ ابتلا در ایالات متحده و میان کارکنان انرژی، انجام واکسیناسیون کووید 19 را برای کارمندانشان اجابری می کنند.
وزارت انرژی آمریکا حداکثر 20 میلیون تن نفت را از ذخایر استراتژیک به منظور عمل به قانونی که در سالهای اخیر تصویب شده است، می فروشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداختند.
نتایج یک تحقیق که توسط تعدادی از استادان دانشگاه های آمریکا انجام گرفته است نشان می دهد که اقدام دولت این کشور برای کاهش بیمه بیکاری و کمک های کرونایی به جای افزایش نرخ اشتغال، مردم را فقیرتر کرده است.
ایران صادرات سوخت به افغانستان را از سر می‌گیرد. افغانستان همچنین عوارض واردات سوخت از ایران را 70 درصد پایین آورده است.
موسسه رتبه بندی فیچ از احتمال بروز فاجعه اقتصادی در افغانستان پس از قدرت گرفتن طالبان خبر داد.