سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده و رعدوبرق در استان‌های شمالی نسبت به افزایش دما برای استان‌ها به بالای 49 درجه و وقوع طوفان گردوخاک هشدار داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روز کاری خود در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های تابعه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی، هرگونه ارسال پیام، تاج گل و درج آگهی تبریک را ممنوع کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: دومین کشتی 113 هزار تنی افراماکس تا پایان سال در جزیره صدرای بوشهر به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: تسهیلات خرید فرش دستبافت پس از طی مراحل آزمایشی، به همه کارمندان پرداخت می‌شود.
امکانات جدید مرتبط با ثبت و استعلام چک‌های صیادی با وجود پیچیدگی‌های فنی و مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا برای شبکه بانکی کشور، نهایتا تا پایان شهریور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
هوش مصنوعی در عرصه سلامت و بهداشت دارای مزایا و کارکردهای فراوانی است که در این گزارش به هشت مورد از این مزایا می پردازیم.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (سه‌شنبه، دوم شهریورماه) 69 دلار و 71 سنت ثبت شد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در موضوع کم آبی‌های استان لطمه شدیدی به خوزستان وارد شده که از این رو سازمان آب و برق خوزستان برای تعیین تکلیف کشت پاییزه چاره اندیشی کند.
محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان از میان 22 محصول در حوزه دندانپزشکی توانستند برای 6 محصول خود مجوز دانش‌بنیانی دریافت کنند که عرضه آنها به بازار از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده است.
قیمت نفت خام در معاملات دیشب تحت تأثیر افزایش امیدها به گسترش واکسیناسیون عمومی و بازگشت اقتصاد جهانی جهش کرد.