نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر اقتصاد در مورد واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه قانع نشدند.
252 فقره پروانه کسب در پاییز 99 از طرف اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی صادر شده که از این میان 219 پروانه برای آقایان و 33 پروانه برای خانم‌ها بوده و در مقایسه با گزارش کلی این اتحادیه، میزان کسب پروانه توسط خانم‌ها در فصل پاییز با افزایش 3 درصدی همراه بوده است.
موسسه سرمایه‌گذاری آی اچ اس مارکت اعلام کرد تقاضای سالانه نفت در سال آینده میلادی به سطح قبل از بحران کرونا باز نمی‌گردد.
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 1.9 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
جواد عشقی نژاد در بررسی گزارش‌های دوره‌ای (6 و 9 ماهه) شرکت‌ها بیان کرد: با توجه به وضعیت نرخ ارز و حجم فروش مناسب، می‌توان گفت در این دوره تقریبا انتظارات از شرکت‌های بورسی محقق شده و نتایج مثبتی برای بازارسرمایه فراهم شده است.
وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی ترکیه حداقل دستمزد در این کشور را 21.56 درصد افزایش داد در حالی که نرخ تورم سالانه در این کشور 12.04 درصد بوده است.
وزیر اقتصاد بزرگ بودن و حجیم بودن حجم اندازه دولت در اقتصاد را به عنوان یک چالش اساسی و ساختاری اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت که تمامی تلاشش بر این بوده که سهم بخش خصوصی افزایش یابد و اقتصاد مردمی شود.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه باقیمانده سهام دولت در بسیاری از شرکت‌ها به بخش خصوصی و آحاد مردم هستیم، گفت: دارا دوم در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان سال عرضه می‌شود.
وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی ترکیه از افزایش 21.56 درصدی حداقل سطح دستمزد این کشور خبر داد.