قیمت هر اونس طلا اوایل امروز به بالاترین رقم از 4 اوت یعنی 1820 دلار و 50 سنت رسید، اما بعدا با 0.13 درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1815 دلار و 26 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال هم امروز با 15 سنت معادل 0.21 درصد رشد به 72 دلار و 85 سنت رسید.
رسانه‌های نیوزلند از مرگ یک زن پس از تزریق واکسن آمریکایی فایزر Pfizer خبردادند.
جدیدترین گزارش بانک مرکزی از متوسط قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران حاکی از تفاوت 50 میلیون تومانی میانگین قیمت مسکن در دو منطقه یک و 18 تهران است.
نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از وعده وعیدهای داده شده برای بیمه کارگران ساختمانی انتقاد کرد و خواستار ورود وزیر کار به موضوع بیمه کارگران ساختمانی شد.
در هر یک دقیقه در فضای اینترنت، 500 ساعت محتوای یوتیوبی آپلود می‌شود،  695 هزار استوری در اینستاگرام به اشتراک‌ گذاشته می‌شود و بالغ‌بر 70 میلیون پیام از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و منسجر فیس‌بوک ارسال می‌شود.
طبق اعلام بانک مرکزی، در مرداد ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران 30 میلیون و 970 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه در سال قبل به ترتیب 3‌.1 و 34 درصد افزایش یافته است.
معاون نظارت بر نهادهای مالی بورس، از دریافت 30 تقاضا برای تاسیس کارگزاری و شرایط دریافت مجوز خبر داد.
اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان امروز برای پرداخت مالیات درآمد حاصل از املاک اجاری فرصت دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران گفت که صادرات 85 درصد فرش تولید شده کشور از گمرکات این استان صورت می‌گیرد و بیش از 45 هزار بافنده در سطح استان اشتغال مستقیم دارند.