در روزهای اخیر شاهد خاموشی های پراکنده در تهران هستیم که مسوولان برقی علت آن را افزایش مصرف و کاهش همکاری صنایع اعلام کرده اند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای حکم دیوان عالی کشور و بازگشت 6 هزار متر مربع از یک پلاک ثبتی در سعادت آباد تهران به سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
بانک های سراسر افغانستان که پس از به قدرت رسیدن طالبان اوایل ماه جاری میلادی خدمات خود را متوقف کرده بودند، اعلام کردند که با آغاز فعالیت بانک مرکزی این کشور جنگ زده، خدمات خود را از سر خواهند گرفت.
شرکت توزیع نیروی برق تهران از شناسایی 10 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در شهر تهران خبر داد.
وزیر نیرو گفت: باید پروژه‌هایی را با مشارکت سرمایه‌گذاران، مصرف‌کنندگان عمده صنایع انرژی‌بر و خود دولت اجرا کنیم که در سال‌های آتی نگرانی قطعی برق را در بخش‌های مختلف مصرف به صفر برسانیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش می‌کنیم در چهار سال پیش رو نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی را 50 درصد رشد دهیم و دستیابی به این هدف نیز باید از طریق " مالیات ستانی هوشمند و عادلانه" تحقق یابد.
قیمت فروش بنزین برای ماه اکتبر 4.4 درصد در نیویورک به دنبال طوفان ایدا و مختل شدن عرشه انرژی از خلیج مکزیک آمریکا افزایش یافته است.
وزیر نیرو گفت: بایستی پروژه‌هایی را با مشارکت سرمایه‌گذاران، مصرف‌کنندگان عمده صنایع انرژی‌بر و خود دولت اجرا کنیم که در سال‌های آتی نگرانی قطعی برق را در بخش‌های مختلف مصرف به صفر برسانیم.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه 8 شهریور 1400 در صرافی های بانکی به 27 هزار و 172 تومان رسید.
بیست و دومین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.