گزارش جدید وزارت کار آمریکا منتشر شد که نشان می‌داد تعداد آمریکایی‌هایی که این هفته درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به 340 هزار نفر رسیده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد افزایش به 1813 دلار و 98 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.03 درصد افزایش به 73 دلار و 5 سنت رسید.
ایسنا/بوشهر
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده سهم خود در بازار خودروی سواری کشور را حفظ کرده و همچنان بعنوان خودروساز اول کشور شناخته شود.
سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: با افزایش 50 درصدی قیمت شیر خام به عنوان ماده اولیه اصلی محصولات لبنی ، قیمت این محصولات افزایش یافت.
طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس 60 درصد کارگران کشور فاقد بیمه هستند، از این رو به اعتقاد فعالان کارگری، لازم است دولت سیزدهم جهت ساماندهی اوضاع تدبیری بیاندیشد.
افزایش قیمت خرید و فروش مسکن، مهاجرت و بهره‌مندی از امکانات سبب گسترش پدیده حاشیه‌نشینی شده است؛ اما تجانس فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی است.
در جریان حضور رئیس جمهوری در چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اعلام درخواست‌ها و ضرورت‌های این بخش گفت که زمان آن رسیده تا رویای بین‌المللی شدن چابهار محقق شود.
وزیر نفت بر اهمیت پارس جنوبی به‌ عنوان بزرگترین تأمین‌کننده گاز کشور تأکید کرد و گفت: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، زمستانی بدون چالش را سپری کنیم.