رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان از رونق بازار لوازم خانگی دست دوم به دلیل گرانی کالاهای نو خبر داد و گفت که بیشترین کالاهای دست دوم که خریداری می‌شوند، اول لوازم صوتی تصویری و یخچال و فریزر هستند و وسایل چوبی مثل مبلمان و سرویس خواب در اولویت‌های بعدی هستند.
طی روز معاملاتی روز گذشته بیش از 3 میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی داد و ستد شد.
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش وام خرید مسکن حساب جوانان به یک میلیارد تومان خبر داد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت استراتژیک ما از لحاظ ذخیره کالا‌های اساسی خوب است و تمهیداتی انجام شده که مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداشته باشیم.
گروه اوپک و متحدانش تلاش می‌کنند با تنظیم تولید، قیمت نفت را در محدوده 65 تا 75 دلار در هر بشکه نگه دارند.
وزیر ارتباطات گفت: تلاش می‌کنیم امسال نیز استفاده از شبکه شاد رایگان باشد اما باید نحوه تامین منابع آن مشخص و سازوکار جدیدی برای تداوم آن دیده شود.
رئیس سازمان استاندارد با اشاره به پلتفرم‌های جدید شرکت‌های خودروسازی بیان کرد:  ایران خودرو وعده سال 1401 را برای ارائه پلتفرم جدید در نظر گرفته‌ و سایپا تا پایان سال آن را عرضه خواهد کرد.
غولهای فناوری جهانی شامل اپل و مایکروسافت آکادمی های آموزشی در عربستان سعودی راه اندازی می کنند.
برخورد سلیقه‌ای بانک‌ها در معرفی ضامن و شرایط آن‌، این بار به پرداخت وام ودیعه مسکن رسیده است، چراکه متقاضیان این وام در مراجعه به شعب با شرایط متفاوت و سلیقه‌ای برای ضمانت مواجه شده اند.
وزیر امور خارجه تامین واکسن کرونا را از اولویت‌های بالای وزارت‌خارجه دانست و گفت: از همکاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می‌کنیم.