وزیر ارتباطات گفت: تلاش می‌کنیم امسال نیز استفاده از شبکه شاد رایگان باشد اما باید نحوه تامین منابع آن مشخص و سازوکار جدیدی برای تداوم آن دیده شود.
رئیس سازمان استاندارد با اشاره به پلتفرم‌های جدید شرکت‌های خودروسازی بیان کرد:  ایران خودرو وعده سال 1401 را برای ارائه پلتفرم جدید در نظر گرفته‌ و سایپا تا پایان سال آن را عرضه خواهد کرد.
غولهای فناوری جهانی شامل اپل و مایکروسافت آکادمی های آموزشی در عربستان سعودی راه اندازی می کنند.
برخورد سلیقه‌ای بانک‌ها در معرفی ضامن و شرایط آن‌، این بار به پرداخت وام ودیعه مسکن رسیده است، چراکه متقاضیان این وام در مراجعه به شعب با شرایط متفاوت و سلیقه‌ای برای ضمانت مواجه شده اند.
وزیر امور خارجه تامین واکسن کرونا را از اولویت‌های بالای وزارت‌خارجه دانست و گفت: از همکاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می‌کنیم.
ستاد ملی کرونا مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام ودیعه مسکن مستأجران را تا پایان آذرماه امسال تمدید کرد.
قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین، روز دوشنبه باز هم افزایش یافت و به حدود 52 هزار دلار رسید.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز 15 شهریور 1400، رشد اندک 1312 واحدی داشت و در ارتفاع یک میلیون و 538 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 15 شهریور 1400 در بازار آزاد تهران به 12 میلیون و 50 هزار تومان رسید.
اخیرا برای دومین بار در سال جاری اخباری از واردات قانونی لوازم خانگی کره‌ای به کشور منتشر شده است؛ در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد تصمیم جدیدی در این رابطه گرفته نشده است.