هرچند پیش از این تاریخ مشخصی برای سجامی شدن در نظر گرفته و اعلام شده بود که کد معاملاتی هر فردی که تا تاریخ مذکور در سامانه سجام ثبت نام نکند مسدود خواهد شد، اما این تصمیم لغو شد و درواقع اعلام زمان مشخص برای آن متوقف شد. با این حال، سهامداران نباید از ثبت نام در این سامانه غافل شوند.
بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در مرداد 1400 داشته‌اند.
دومین نماد معاملاتی گواهی سپرده برنج طارم مازندران روز گذشته در بورس کالا گشایش شد و معاملات 5 هزار گواهی سپرده معادل 5 تن برنج در نخستین روز کاری این نماد به ثبت رسید.
سازمان بورس در پی الزام فروش تمامی محصولات سیمان در بورس کالا امکان استفاده از اطلاعات افرادی که ثبت نام آن‌ها در سامانه سجام تکمیل شده را به بورس کالا و شرکت سپرده گذاری ابلاغ کرد و این اقدام به منظور احراز هویت مشتریان سیمان انجام می‌شود.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ است.
با وجود اعلام نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس مبنی بر بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در جلسه امروز صحن علنی مجلس، این موضوع به هفته آینده موکول شد.
وزیر حمل و نقل عراق که همراه با نخست وزیر این کشور امروز وارد تهران شده، نشستی با وزیر راه و شهرسازی برگزار می کند که قاسمی در این دیدار باید در چند محور، مطالباتی را از طرف عراقی مطرح کند.
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران ارزش حدود 49.8 میلیون دز واکسنی که تاکنون وارد ایران شده حدود 421 میلیون دلار است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو بیست و دومین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای و دو مدل پژو پارس (پارس بنزینی و پارس TU5) از امروز (یکشنبه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز سه‌شنبه 23 شهریورماه) اجرا خواهد کرد.
آمار به روز شده گمرک ایران از واردات 49.8 میلیون دُزی واکسن کرونا به ایران حکایت دارد که حدود 47 درصد آن در 20 روز گذشته انجام شده است.