وزارت جهاد کشاورزی، در نامه ای به گمرک و سازمان توسعه تجارت ایران، آزادسازی صادرات شیرخشک را ابلاغ کرد.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز 22 شهریور با کاهش 14 هزار واحدی به 1 میلیون و 475 هزار واحد رسید.
دبیرکل خانه تعاونگران می گوید برای اینکه بدانیم تعاونی‌ها کجای اقتصاد ایران قرار دارند، اجرای طرح سرشماری تعاونی‌های کشور برای تعیین سهم بخش تعاون در اقتصاد و محاسبه ارزش افزوده تعاونی‌ها باید در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آخرین جزئیات پروازهای اربعین را در شرایطی که سهمیه زائران ایرانی افزایش پیدا کرده است اعلام کرد؛ از قیمت بلیت هواپیما تا شرایط و ضوابطی که زائران برای سفر به عراق باید رعایت کنند.
سخنگوی شیائومی اعلام کرد که این شرکت به‌صورت موقت، برخی از گوشی‌های هوشمند را قفل کرده بود تا درباره احتمال قاچاق این کالاها در بازار خاکستری تحقیقاتی صورت دهد و اکنون که تحقیقات کامل شده، می‌توان قفل دستگاه‌ها را باز کرد.
هرچند پیش از این تاریخ مشخصی برای سجامی شدن در نظر گرفته و اعلام شده بود که کد معاملاتی هر فردی که تا تاریخ مذکور در سامانه سجام ثبت نام نکند مسدود خواهد شد، اما این تصمیم لغو شد و درواقع اعلام زمان مشخص برای آن متوقف شد. با این حال، سهامداران نباید از ثبت نام در این سامانه غافل شوند.
بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در مرداد 1400 داشته‌اند.
دومین نماد معاملاتی گواهی سپرده برنج طارم مازندران روز گذشته در بورس کالا گشایش شد و معاملات 5 هزار گواهی سپرده معادل 5 تن برنج در نخستین روز کاری این نماد به ثبت رسید.
سازمان بورس در پی الزام فروش تمامی محصولات سیمان در بورس کالا امکان استفاده از اطلاعات افرادی که ثبت نام آن‌ها در سامانه سجام تکمیل شده را به بورس کالا و شرکت سپرده گذاری ابلاغ کرد و این اقدام به منظور احراز هویت مشتریان سیمان انجام می‌شود.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ است.