قیمت املاک مسکونی در شهرهای بزرگ استرالیا در سه ماهه منتهی به ژوئن با رشد تاریخی 6.7 درصدی (نسبت به سه ماهه قبلی) روبرو شد.
سامانه نیما امروز شاهد عرضه حدود 190 میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است.
پایگاه خبری رسمی هند (ای‌تی نا) گزارش داد مقامات هندی به دنبال اخذ مالیات از تجارت رمزارز و بورس‌های آن در این کشور هستند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات و اختلالات در سامانه ثبت اسناد و املاک در این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
در حالی که روز گذشته سهمیه زائران ایرانی و پروازهای اربعین دو برابر افزایش یافت و شرایط این سفر در پی توافق دو کشور ایران و عراق اعلام شد همچنان قیمت بلیت هواپیما در بلاتکلیفی به سر می‌برد و از حدود شش میلیون تومان تا حدود 10 میلیون تومان متفاوت است.
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه تعرفه مشاوران املاک در ترکیه و امارات 6 درصد ارزش ملک است گفت: امارات، پاکستان و حتی افغانستان در سال‌های اخیر برای بازار مسکن، توسعه‌گر و دلال، ساز و کارهای بسیار دقیق وضع کرده، احترام شغل دلالی را بالا برده و در صنعت ساختمان پیشرفت کرده‌اند؛ در ایران نرخ مشاوران املاک یک دوازدهم دنیا است و آقایان با طرحهای چشم بسته می‌گویند این نرخ باز هم باید کاهش پیدا کند.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط حزب ملی اسکاتلند حاکی از آن است که این طرح پشتوانه مردمی خوبی دارد تا جایی که 80 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از این طرح حمایت کرده اند.
اگرچه تداوم ممنوعیت واردات مورد حمایت رئیس‌جمهور قرار گرفته است اما شواهد نشان می‌دهد سیاست ممنوعیت واردات لوازم خانگی از طریق تعاونی‌های مرزنشینی دور زده می‌شود.
برای دریافت وام ازدواج نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و فرآیند آن همچون قبل از طریق سامانه مربوطه‌ که بانک مرکزی تعبیه کرده است، انجام می‌شود اما باتوجه به برخی سوالات و ابهامات متقاضیان این وام در طول فرآیند ثبت‌نام، ایسنا پاسخ و توضیحات این ابهامات را ارائه کرده است.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش 5 روزه باران و کاهش دما طی 5 روز آینده در برخی استان ها از جمله نوار ساحلی دریای خزر از خیزش گردوخاک در شرق کشور خبر داد.