اردبیل- مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از توزیع 13 هزار تن نهاده‌های دامی در بین جامعه تولیدکننده عشایری استان اردبیل خبر داد.
روابط گازی ایران و ترکمنستان با توجه به سختی گازرسانی به مناطق شمالی و شمال شرقی برای کشور ایران و همچنین تمایل همیشگی کشور ترکمنستان برای فروش گاز خود یک بازی برد-برد بوده است.
جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در اولین اقدام خود برای جبران کسری جوجه یک‌روزه و تولید مرغ، واردات 3 تا 5 میلیون تخم‌مرغ نطفه‌دار گوشتی را شروع و پیش‌بینی کرده است قیمت مرغ مهرماه ارزان می‌شود.
اپل آیفون 13 را که طراحی مشابه مدلهای سال گذشته دارد و در آن به قابلیتهای 5G و قابلیتهای جدیدی در دوربین و پردازنده تمرکز شده است، رونمایی کرد.
ارزش بیتکوین و ارزهای دیجیتالی مهم نسبت به روز قبل افزایش محسوسی را تحربه کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد مطالعات فیس بوک نشان داده که اپلیکیشن اینستاگرام برای شماری از نوجوانان زیان آور است.
دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران از تعیین مهلت سه هفته‌ای برای ترخیص کامیون‌های اروپایی مانده در گمرک‌های کشور از سوی دادستانی خبر داد.
با توجه به توضیحاتی که رئیس قوه قضائیه در رابطه با فسادزا بودن تسهیلات بانکی مطرح کرده است، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک‌ها موظف به نظارت بر تمام فرآیندهای تسهیلات‌دهی هستند و بر مصرف تسهیلات با مبالغ بالا نیز نظارت می‌کنند اما تعداد بسیار زیادی از تسهیلات و مشتری‌ها موجب بروز چالش‌هایی در این زمینه می‌شود.
گزارش گمرک ایران از رشد 430 درصدی واردات از عراق به ایران در سال جاری حکایت دارد.
به استناد مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص لزوم افشای جزئیات زمین ها و ساختمان های شرکت های بورسی و فرابورسی، بانک ملت فهرست 1873 قطعه زمین و ساختمان را منتشر کرد.