روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد مطالعات فیس بوک نشان داده که اپلیکیشن اینستاگرام برای شماری از نوجوانان زیان آور است.
دبیر کانون انجمن صنفی کامیون داران از تعیین مهلت سه هفته‌ای برای ترخیص کامیون‌های اروپایی مانده در گمرک‌های کشور از سوی دادستانی خبر داد.
با توجه به توضیحاتی که رئیس قوه قضائیه در رابطه با فسادزا بودن تسهیلات بانکی مطرح کرده است، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک‌ها موظف به نظارت بر تمام فرآیندهای تسهیلات‌دهی هستند و بر مصرف تسهیلات با مبالغ بالا نیز نظارت می‌کنند اما تعداد بسیار زیادی از تسهیلات و مشتری‌ها موجب بروز چالش‌هایی در این زمینه می‌شود.
گزارش گمرک ایران از رشد 430 درصدی واردات از عراق به ایران در سال جاری حکایت دارد.
به استناد مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص لزوم افشای جزئیات زمین ها و ساختمان های شرکت های بورسی و فرابورسی، بانک ملت فهرست 1873 قطعه زمین و ساختمان را منتشر کرد.
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: در یک ماه گذشته موفق به اخذ تاییدیه بنز آلمان برای محصولی با استاندارد جهانی با نام برند مگلوب شدیم، همزمان در حال مذاکره با سه خودروساز بزرگ هستیم تا مجموعه تاییدیه‌ها را افزایش دهیم.
فعالان صنعت سیمان در نشستی با وزیر صمت، اصلی‌ترین دغدغه‌های حوزه سیمان را مطرح کردند که از جمله آنها قیمتگذاری دستوری، هزینه حمل و نقل و تأمین سوخت و برق پایدار بود.
آمار و ارقام از سوق یافتن تدریجی خریداران مسکن در تهران به سمت واحدهای قدیمی‌ساز خبر می‌دهد؛ به طوری که به دلیل افت توان متقاضیان واقعی طی هفت سال گذشته سهم واحدهای بالای 16 سال از 12 درصد به حدود 30 درصد کل معاملات رسیده است.
رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه کالایی از شرکت شیائومی و سایر برندها به‌علت تحریم‌ها به طور مستقیم وارد کشور نمی‌شود، گفت: برای برند شیائومی در ایران تاکنون موردی با مشکل از کار افتادن مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را 26 هزار و 379 تومان اعلام کرد.