معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعداد گیرندگان وام ودیعه مسکن به 9 هزار و 400 نفر خبر داد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به 1٫800 دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمریکا نامشخص شده است.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی دوباره رو به رشد شد که دیروز پس از جهشی 2 درصدی در انتهای معاملات بخشی از سود خود را از دست داد.
سهام آمریکا به دنبال ثبت چند نوار افت متوالی در ماه سپتامبر بلاخره در معاملات دیشب (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) به اولین رشد خود در چند روز اخیر دست یافتند.
کارشناس اقتصادی گفت:مسئولان کشورمان لازم است پیش از شرکت در اجلاس شانگهای 3 موضوع را تعیین تکلیف کرده و درباره آنها تصمیم بگیرند.
اردبیل- مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از توزیع 13 هزار تن نهاده‌های دامی در بین جامعه تولیدکننده عشایری استان اردبیل خبر داد.
روابط گازی ایران و ترکمنستان با توجه به سختی گازرسانی به مناطق شمالی و شمال شرقی برای کشور ایران و همچنین تمایل همیشگی کشور ترکمنستان برای فروش گاز خود یک بازی برد-برد بوده است.
جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در اولین اقدام خود برای جبران کسری جوجه یک‌روزه و تولید مرغ، واردات 3 تا 5 میلیون تخم‌مرغ نطفه‌دار گوشتی را شروع و پیش‌بینی کرده است قیمت مرغ مهرماه ارزان می‌شود.
اپل آیفون 13 را که طراحی مشابه مدلهای سال گذشته دارد و در آن به قابلیتهای 5G و قابلیتهای جدیدی در دوربین و پردازنده تمرکز شده است، رونمایی کرد.
ارزش بیتکوین و ارزهای دیجیتالی مهم نسبت به روز قبل افزایش محسوسی را تحربه کرد.