رستم قاسمی در توئیتی از دستور خود به معاون حمل ونقل، رئیس سازمان هواپیمایی و سایر مسئولین زیربط مبنی بر مقابله با گران فروشی بلیت اربعین خبر داد.
طی هفته‌های گذشته با توجه به حجم بالای واردات واکسن و واکسیناسیون در کشور، قرار بود شرط واکسینه شدن مردم برای ارائه خدمات و مجوز انجام برخی از فعالیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و یکی از آن‌ها سفرهای داخلی و خارجی است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین پیگیری‌هایش از دو وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی درباره مسکن خبرنگاران پرداخت.
خودروسازان آمریکایی پس از سوزاندن سرمایه‌های هنگفت در هند از تولید خودرو در این کشور دست می‌کشند.
سال گذشته میلادی در مجموع 35 میلیارد دلار یارانه در بخش گاز پرداخت شده که از این رقم، 12.2 میلیارد دلار معادل 40 درصد از یارانه پرداختی جهان در بخش گاز، سهم ایران بوده است.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بازگشت زمینی از سفر اربعین تنها از مرز مهران امکان‌پذیر است.
هر زمانی این حس در بازار ایجاد شود که روزهای سختی در پیش است، بیتکوین از اولین قربانیان هدایت سرمایه به سمت دارایی های امن تر است.
در شرایطی که کمتر از یک هفته تا اربعین باقی مانده، زائران همچنان برای خرید بلیت هواپیما مشکلات فراوانی دارند و با نرخ‌ها و تخلفات عجیب و غریبی مواجه شده‌اند.
بسیاری از ارزهای دیجیتالی بین 10 تا 20 درصد ارزش خود را طی 24 ساعت از دست دادند.