قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با 76 سنت معادل 1.5 درصد افزایش به 52 دلار و 26 سنت رسید.
وزیرصنعت، معدن تجارت با بیان این که به دنبال شکستن انحصار تولید خودرو هستیم گفت: اگر میخواهیم در کشور خودرو مناسب و با کیفیت داشته باشیم و شرایط تولید به سمتی حرکت کند که خودرو امن داشته باشیم ، باید بازار را رقابتی کنیم .
رئیس کل بانک مرکزی گفت که این بانک با تکیه بر قدرت بازارسازی خود، مسیر حرکت نرخ ارز را رصد کرده و بر اساس مجموعه اهداف سیاستگذاری خود، منابع و ابزارهای در دسترس آن را مدیریت می‌کند.
قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه تحت تأثیر تقویت ارزش دلار افت کرد با این حال احتمال می رود در انتهای معاملات امروز، سومین رشد متوالی هفتگی آن ثبت شود.
در پی کاهش 30 درصدی سفرهای جاده ای مردم آمار ابتلا و فوتی های روزانه کرونا از حدود 500 نفر به 178 نفر رسیده و باید دید این محدودیت ها برای کاهش سفرهای مردم و کنترل بهتر و بیشتر کرونا در کشور ادامه می یابد؟
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی گفت: اگر دخالت دولت در توزیع ماشین آلات کشاورزی برداشته شود قیمت ماشین آلات کشاورزی 10 درصد ارزان می شود.
ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزها باز هم کاهش یافت.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شنبه آینده جلسه مشترک این سازمان با وزارت جهاد کشاورزی برای قیمت گذاری تخم مرغ برگزار می‌شود.
قیمت جهانی طلا در معاملات روز پنج‌شنبه تحت تأثیر افزایش احتمال تصویب بسته جدید کمک مالی آمریکا در کنگره این کشور تقویت شد و به بالاترین سطح در یک هفته اخیر رسید.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 28 ارز افزایش و 4 ارز کاهش یافت. نرخ 15 ارز نیز ثابت ماند.