در حالی که طی ١١ ماه گذشته بسیاری از تولیدکنندگان معطل دریافت یک کیلوگرم نهاده دامی بودند و شاهد توقف فعالیت برخی از آنها بودیم، منابع رسمی فساد در توزیع این نهاده ها را تائید می‌کنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه بودجه سال1400 قبل از 15 آذر تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود، گفت: در این لایحه قیمت دلار بین 11هزار تا 11 هزار و 500 تومان محاسبه شده است.
از مسوولیت‌های اپراتورهای همراه به‌خصوص در روزهای شیوع کرونا، نیاز ضروری دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزش آنلاین و دسترسی به اینترنت پهن‌باند (3G، 4G و 5G)، به‌خصوص در مناطق غیرشهری و محروم است.
ارزش بیتکوین در یک روز بیش از هفت درصد افزایش یافت.
در جدول نرخی جدیدی که روز گذشته برای پروازهای داخلی منتشر شد، هشت مسیر پروازی نسبت به نرخنامه قبلی اضافه شده و برخی از آن‌ها با وجود آنکه از نظر مسافت، تفاوت چندانی با مسیرهای مشابه‌شان ندارند، قیمت‌های بسیار بالاتری دارند و در این میان تبریز – بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و 518 هزار و 500 تومان صدر نشین است.
وزیر صمت با بیان اینکه به دنبال حذف ارز 4200 هستیم، گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زاست و دولت در شرایط کنونی آماده حذف ارز 4200 است.
گروه اوپک پلاس در جدیدترین نشانه از آماده شدن برای به تاخیر انداختن برنامه افزایش تولید، از کشورهای تولیدکننده نفت عضو این گروه خواست در نشست آتی وزیران برای اقدام آماده باشند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه امروز با 14 سنت معادل 0.3 درصد افت به 43 دلار و 61 سنت رسید.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: سقف صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر درآمد ثابت از 30 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.