دولت دوازدهم در حالی که منتقد برخی اصلاحات کمیسیون تلفیق از جمله حذف ارز 4200 و اصلاح حقوق گمرکی بود در اصلاحیه بودجه 1400 اجازه این دو اصلاح را از مجلس طلب کرده است.
ایران در سال های پایانی دولت دهم توافق و مصوبه ای را از پارلمان عراق برای صادرات گاز به کویت از طریق عراق کسب کرد که متاسفانه نه تنها بی ثمر ماند بلکه شاهد کاهش صادرات گاز به عراق بودیم.
میزان خرید خانه در ماه ژانویه توسط خارجی ها در ترکیه نسبت به سال قبل 38 درصد کمتر شد.
­دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود بجای آن با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که مبنای برخورد با تخلفات در خرده فروشی‌ها قیمت 20 هزار و 400 تومان برای هر کیلوگرم مرغ است و تا زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت جدیدی اعلام نکند مبنا همین باقی می‌ماند.
بیتکوین نتوانست جایگاه خود را در کانال 47 هزار دلاری حفظ کند.
بیش از 70 درصد سرمایه گذاری خارجی در ترکیه توسط اروپایی ها انجام شده است.
ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم صعودی شد.
چندی است که در پایانه‌های مرزی نابسامانی‌هایی وجود دارد که حتی صدای انتقاد وزیر راه وشهرسازی را هم بلند کرده است، اما مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معتقد است که برای حل این مشکل از طریق سامانه‌ای واحد چاره‌ای اندیشیده شده که در پایانه‌های مرزی اجرایی خواهد شد.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ضمن تشریح نقش این مناطق در اقتصاد مقاومتی طی چهار سال اخیر، اعلام کرد که سرمایه‌گذاری داخلی در این مناطق در 9 ماهه امسال رشد 128 درصدی نسبت به سال ‌98 و رشد 131 درصدی نسبت به هدف ابلاغی دارد.