عضو انجمن سیمان گفت: پیش‌بینی شده در زمستان با کمبود گاز مواجه خواهیم شد و عدم تدبیر برای شرایط مذکور موجب می شود که در زمستان تولید سیمان با چالش مواجه و بازار دچار تلاطم شود.
فعالیت فروشندگان لوازم ورزشی، مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی، لازم و ملزوم یکدیگر است؛ اما تداوم شیوع کرونا و عدم حمایت مناسب از سوی دولت باعث شد تا ناراضی و معترض به تورم و تعطیلی‌هایی باشند که درآمد روزانه‌شان را تقریبا صفر کرده است. متولیان و فعالان این صنف می‌گویند باید به فروشندگان کالاهای ورزشی و صاحبان مجموعه‌های ورزشی کمک شود و البته در این مسیر، ایراداتی هم به قوانین موجود در این حوزه وارد می‌دانند. در ادامه ویدئوهای ایسنا درباره تاثیر کرونا بر اصناف و مشاغل، در این گزارش به تاثیر آن بر باشگاه‌داران و فروشندگان لوازم ورزشی پرداخته‌ایم.
سخنگوی صنعت برق گفت: با جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به تامین برق زمستان جاری و تابستان آینده کمک بزرگی خواهد شد.
نتایج یک پژوهش نشان می دهد که حداقل دستمزد سالانه کارگران در سال 1399 نسبت به متوسط هزینه سالانه یک خانوار شهری 35 درصد و یک خانوار روستایی 64 درصد بوده است.
حمیدرضا کوچک کاشانی، رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار گفت: علی‌رغم نامه‌نگاری‌های متعدد با وزیر سابق جهاد و کشاورزی و پیشنهاداتی برای جلوگیری از زیان مرغداران هیچ توجهی به این صنعت نشد.
شرکت بهمن موتور قیمت و شرایط فروش جدید فیدلیتی را برای مهر ماه سال جاری اعلام کرد.
بررسی نرخ بیکاری افراد ١٥ ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که ٩,٦ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار) در تابستان بیکار بوده‌اند.
اینستاگرام پروژه ساخت اپلیکیشن جدید ویژه کودکان را در بحبوحه مخالفت روزافزون با این برنامه متوقف کرد.
شمار کاربران ماهانه فعال تیک تاک در جهان تابستان امسال به یک میلیارد نفر رسید که افزایش 45 درصدی از ژوییه سال 2020 را نشان داد.