بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال 1399 داشته باشد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، دستورالعمل نحوه محاسبه مالیات خانه‌های خالی را به ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها ابلاغ کرد.
رییس جمهور جمهوری آذربایجان اعلام کرد کشورش می تواند صادرات گاز طبیعی به اروپا را افزایش دهد اما نخست باید قراردادهای فروش جدیدی داشته باشد.
طبق آمار بانک مرکزی تا پایان شهریور امسال تعداد انواع کارت‌های بانکی در کشور به بیش از 390 میلیون رسیده است.
با نزدیک شدن نیمکره شمالی به فصل زمستان و ذخایر اندک و تقاضای بالا برای گاز پس از مهار پاندمی، چین و آسیا برنده جنگ قیمت خرید پیشنهادی برای تامین گاز طبیعی می شوند.
در هر سال حدودا بین 25 سانتی متر فرونشست در دشت‌های تهران صورت می‌گیرد و سطح آب در دشت‌های تهران نیز از 45 سانت تا 1.5 متر در حال کاهش است و آنطور که مسوولان اعلام کردند تهران روزی یک میلیمتر دچار فرونشست می‌شود که عدد بسیار زیادی است و همین موضوع اهمیت توجه به چاه های غیر مجاز را نشان می دهد.
طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، حسن احمدی نورری به سمت سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب و از زحمات مهدی عبوری، مدیرعامل پیشین تقدیر شد.
بانک امریکا اعلام کرد افزایش قیمتهای گاز طبیعی، زمستان سرد و بازگشایی سفرهای هوایی بین المللی می تواند قیمت نفت را به 100 دلار در هر بشکه برساند و بحران اقتصادی بعدی را رقم بزند.
فعالیت کارخانجات چین در ماه سپتامبر به علت محدودیت‌های گسترده‌تر برای مصرف برق و افزایش قیمت مواد اولیه، به طرز غیرمنتظره‌ای کاهش یافت.
تولیدات صنعتی ژاپن در ماه آگوست در حالی برای دومین ماه متوالی افت کرد که شیوع موج جدید کرونا در کشورهای دیگر آسیا باعث شد تا زنجیره‌های تأمین به ویژه در بخش خودرو دچار اختلال شوند.