ایران خودرو قیمت کلیه محصولات خود را ویژه مهرماه 1400 اعلام کرد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 12 شهریور ماه، میزبان عرضه 125 هزار و 610 تن شمش بلوم، 90 هزار تن تختال C و 14 هزار و 300 تن ورق فولادی بود.
رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به وزیر اقتصادخواستار بررسی مجدد موضوع قیمت‌گذاری دستوری صنعت خودرو و ساخت قطعات در شورای رقابت و خروج این محصولات از شمول قیمت‌گذاری توسط این شورا شد.
در حالی پیش از این اعلام شده بود حدود 15 نفر از اعضای کنونی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رد صلاحیت شده‌‌اند که از این تعداد به جز چند نفر صلاحیت سایر اعضا مجددا تایید شده است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 158 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11میلیون و 830 هزار تومان و قیمت دلار 28 هزار و 21 تومان است.
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت انتشار برخی شایعات درخصوص ثبت سفارش و به دنبال آن واردات لوازم خانگی خارجی را تکذیب کرد و گفت: از سال 1397 هیچ گونه ثبت سفارشی در لوازم خانگی کره ای و خارجی نداشته ایم.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پیش بینی ساخت 132 هزار واحد مسکونی و سکونت 430 هزار نفر در 40 شهرک مسکونی سراسر کشور خبر داد.
سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، از نصب 71 کیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی جدید در منازل مسکونی در استان‌های مختلف خبر داد.
رئیس شورای رقابت گفت: هر روز می‌گویند که به دلیل ورود شورای رقابت خودروسازان زیان کرده اند اما قیمت منصفانه قیمت کارخانه است و قیمت بازار منصفانه نیست.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ١١ مهر ١4٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨4٠ هزار تومان رسید.