لبنان در پی کمبود سوخت و توقف فعالیت دو نیروگاه برق بزرگ این کشور روز شنبه به خاموشی فرو رفت و این خاموشی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
اکثر تولیدکنندگان انرژی بر انگلیس شامل تولیدکنندگان فولاد، شیشه، سرامیک و کاغذ به دولت هشدار دادند اگر درباره افزایش قیمتهای عمده فروشی گاز کاری نکند، ممکن است ناچار شوند تولید را تعطیل کنند.
سر وزیر دهلی نو روز شنبه نسبت به وقوع بحران برق در پایتخت 20 میلیون نفری هند به دلیل کمبود زغال سنگ هشدار داد.
قیمت طلا با وجود آمار اشتغال ماهانه مایوس کننده آمریکا نتوانست صعود کند و تحلیلگران را به ارزیابی وضعیت فعلی این فلز ارزشمند واداشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مالیات یک میلیون و 300 هزار خانه خالی که در حال حاضر شناسایی شده، قطعی است اما واحدهایی که طبق اصلاحیه قانون آذرماه 1399 شناسایی خواهد شد هنوز مورد بررسی قرار نگرفته و ثبت نام تا پایان ماه جاری ادامه دارد.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم تولید کنندگان داخلی فرصت ایجاد شده را مغتنم شمرده و بتوانند با عرضه کالاهای با کیفیت و خدمات مناسب رضایت مشتریان را جلب کنند.
سقف عرضه بیت کوین توسط مخترع آن تا 21 میلیون سکه تعیین‌شده و تنها 2٫3 میلیون بیت کوین دیگر قابل استخراج است.
مدیرعامل سابق بورس انرژی جانشین علی صالح آبادی در بانک توسعه صادرات شد.
متاسفانه علیرغم تکالیف قانونی، آبخیزداری و آبخوانداری در برنامه ریزی تأمین آب شرب جایگاهی ندارد و این مساله توجه بیشتر مجلس و دولت را می طلبد.
افزایش 400 درصدی قیمت عمده فروشی گاز در انگلیس صنایع پرمصرف در این کشورمانند تولیدکنندگان فولاد ،شیشه، سرامیک و کاغذ را در خطر تعطیلی قرار داده است.