داده های صنعت خودروسازی اروپا که روز جمعه منتشر شد، نشان می دهد که ثبت نام برای دریافت خودروهای صفر در ماه سپتامبر بیش از 25 درصد کاهش یافته است.
بررسی موسسه فاینانس بین‌المللی (IIF) نشان می دهد صعود قیمت نفت در سال جاری به تولیدکنندگان نفت خاورمیانه کمک می کند 165 میلیارد دلار مازاد حساب جاری در سال 2021 داشته باشند در حالی که سال گذشته با شش میلیارد دلار کسری روبرو شده بودند.
مدیرعامل بانک جی پی مورگان گفت: مشتریان بانک ما افراد بالغ هستند و وقتی بخواهند با پولشان بیتکوین بخرند نمی توانیم جلویشان را بگیریم اما وظیفه ما این است که تا جای ممکن نسبت به مخاطرات چنین کاری به آن ها هشدار دهیم.
خانه نوآوری و فناوری ایران چین20 درصد تخفیف برای درج محصول شرکت‌ها در کتاب محصولات صادراتی خود، در نظر گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه مجازی رؤسای کل بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی گروه ٢4 اولویت این گروه را حمایت‌های مالی و فنی به منظور تأمین و دسترسی عادلانه به واکسن کرونا عنوان کرد.
ایسنا/سیستان و بلوچستان
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها طی آخر هفته از افزایش دما در استان‌های نوار شمالی کشور خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ١٩ مهر ١4٠٠ در معاملات بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و 64٠ هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا ( اسکناس) امروز دوشنبه ١٩ مهر ١4٠٠ در صرافی های بانکی به ٢6 هزار و ٨٩٢ تومان رسید.
در پنجمین ماه امسال، میزان انتشار اوراق بدهی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 72 درصد رشد داشته است.