کارشناسان حوزه فناوری بزرگترین چالش اینترنت اشیا و 5G در ایران را نبود تقاضا و بازار دانستند و از سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران این حوزه خواستند برای استفاده از فواید این فناوری و توسعه کاربردهای آن برنامه‌ریزی کنند.
اتاق بازرگانی تهران در در جدیدترین گزارش خود به بررسی شغل‌هایی پرداخته که از کرونا بیشترین آسیب را دیده‌اند یا بنا به ماهیت خود، چندان در زمان شیوع این ویروس با مشکل و محدودیت مواجه نشده‌اند.
یک کارشناس حوزه کار معتقد است کسب و کارهایی که در دوران کرونا برای فروش محصولات خود به فضای اینترنت روی آورده اند  به شرط کسب مجوزهای لازم از دولت و جلب اعتماد مردم موفقتر خواهند بود.
به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه در طول یک هفته اخیر روند قیمت‌ها در بازار جهانی صعودی بود اما به دنبال کنترل بازار ارز و کاهش نرخ آن در بازار داخلی قیمت سکه و طلا نیز کاهش چشمگیری داشت.
صادرکنندگان در مورد ارز می‌گویند آنچه که در توانشان بوده را به کشور بازگردانده‌اند و بانک مرکزی می‌گوید با وجود اخطارهای مکرر هنوز عده‌ای تعهد خود را ایفا نکرده اند و بازار بی توجه به منشا این اختلافات، تنها به اخبار امیدبخش واکنش مثبت نشان می‌دهد.
یک مقام آگاه از حمله دو جنگنده امریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در اسمان سوریه خبر داد.
رودبار- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه سال آینده 517 کیلومتر آزاد راه در کشور افتتاح می شود، گفت: برای تکمیل پروژه اتوبان قزوین - رشت مشکل اعتباری ندارد.
علی القاصی گفت: مجموع تعهد 250 نفری که به قوه قضاییه معرفی شده اند 6.8 میلیارد است که یک میلیارد و 200 میلیون در مرحله بازپرسی بازگرداندیم و در تیرماه نیز یک میلیارد و 700 میلیون بازگشت.
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه به نظر می رسد بخشی از مواد اولیه عرضه شده از سوی وزارت صمت از کانال‌هایی وارد بازار می شود که وزارت صمت باید بتواند، قیمت فروش در واحدهایی که به آنها مواد اولیه ارائه می‌کند را کنترل کند.
با تداوم حمایت ها از یورو، دلار برای دومین روز عقب نشست.