قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب‌های فعالیت ناوگان فرسوده در جاده‌ها اظهار داشت: قرار است سالانه 40 هزار دستگاه از ناوگان باری فرسوده کشور نوسازی شود.
گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل در شهریور 1400 توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.
درحالیکه سه ماه از تکلیف بانک مرکزی به پنج بانک ملی، صادرات، تجارت، ملت و رفاه کارگران مبنی بر صدور کارت رفاهی با حداکثر سقف هفت میلیون تومان می‌گذرد، گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها دو بانک ملی و تجارت این کارت اعتباری را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
از 353 هزار و 100 میلیارد تومان چک وصول شده در شهریور امسال 61.9 درصد آن مربوط به چک‌های عادی است که 38.1 درصد دیگر آن را نیز چک‌های رمزدار تشکیل می‌دهند.
ثبت نام طرح جهش تولید مسکن که مهمترین طرح مسکنی دولت سیزدهم است، از ساعت 12 ظهر امروز در سامانه ثمن آغاز می شود و تا یک ماه این ثبت نام ادامه خواهد داشت.
علی صالح آبادی رئیس جدید بانک مرکزی روز سه شنبه (27 مهرماه) در جلسه شورای پول و اعتبار سوگند یاد کرد.
در سال ١٣٩٩، 46.5 درصد از افراد ١5 ساله و بیش‌تر اظهار کرده ‌اند که ورزش کرده و 53.5 درصد ورزش نکرده‌اند.
مرکز مدیریت راه های کشور از مسدودی آزادراه تهران-شمال تا ساعت 24، سوم آبان خبر داد.
ایسنا/خوزستان
نگرانی درمورد اعتبار دلار آمریکا به‌عنوان ارز ذخیره برتر دنیا و همچنین خطر تحریم های ضد روسی این کشور باعث شده روسیه همچنان به سیاست خود برای حذف دلار از اقتصاد کشور ادامه دهد.