اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از تشدید بازرسی از واحدهای صنفی با محوریت واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها خبر داد.
وزیر نفت در ابلاغیه‌ای به مدیران و معاون وزارت نفت خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان شد.
پس از اظهارات هفته گذشته پوتین که برای ارسال گاز بیشتر به اروپا و رفع کمبود انرژی این منطقه اعلام آمادگی کرد، شرکت گازپروم هنوز فضای بیشتری برای انتقال گاز از مسیرهای ترانزیت رزرو نکرده و قیمتها دوباره افزایش پیدا کرده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به 14 هزار تومان را تکذیب کرده و گفته است: خبری از گرانی قیمت بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
در پایان معاملات مهرماه 1400، شاخص کل نسبت به شهریور ماه، 3.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی تونل شماره یک امامزاده هاشم واقع در شمال به جنوب محور هراز در امروز 29 مهر خبر داد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به 14 هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال نامه به رئیس‌جمهور درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: این نامه به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه ارجاع شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی کنترل قیمت ها و کاهش قیمت کالاهای اساسی را از اولویت های مجلس در همکاری با دولت عنوان و اظهار کرد: دست دلالانی که از ارز دولتی استفاده می کنند را کوتاه خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی برای قشر محروم جامعه بیفتد.
در پارکینگ ساختمان شرکت بورس تهران به دلیل بدهی هزار میلیاردی این شرکت به شهرداری پلمب شده است.