هر کدام از میلیاردرهای فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند و هر چند وقت یکبار جزئیاتی درباره مارک تلفن‌های هوشمندی که استفاده می‌کنند، به اشتراک گذاشته‌اند.
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با انجام یک مطالعه تاثیر عوامل روانی اجتماعی را در بهره‌وری افراد مورد بررسی قرار دادند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از امکان ثبت‌نام افراد مجرد در قانون جهش تولید با یک شرط خبر داد.
دارندگان گوشی تلفن همراه برای استفاده از گوشی‌های دست‌دوم که از ابتدا توسط شخص دیگری رجیستر شده، حتما باید فرآیند انتقال مالکیت را انجام دهند تا بتوانند از سیم‌کارت خود روی آن دستگاه استفاده کنند.
یک کارشناس حوزه کار با تشریح علل اجرای طرح دورکاری در کشور، آن را یک تکلیف دولتی و الزام اساسی در کشور دانست که با توجه به شرایط موجود ادامه خواهد داشت.
از دو روز گذشته تاکنون حدود 100 هزار نفر در طرح جهش تولید و تامین مسکن در 466 شهر ثبت نام کرده‌اند و همزمان فرآیند پالایش افراد انجام می‌شود.
مدیریت روابط عمومی بورس تهران اعلام کرد: معاملات بورس اوراق بهادار تهران فردا(شنبه) طبق روال عادی انجام می شود.
گروه ویژه اقدام مالی یا اف‌ای‌تی‌اف FATF اعلام کرد که ترکیه، مالی و اردن را در فهرست «خاکستری» خود قرار داده است. کشورهای ایران و کره شمالی نیز در لیست سیاه این گروه باقی ماندند.
در پی بحث‌های اخیر پیرامون افزایش قیمت و فراخوانده شدن انجمن صنفی صنعت تایر برای ارائه توضیحاتی در این رابطه، سخنگوی انجمن مذکور، ضمن تاکید بر اینکه مستندات حداقل دو ماه پیش برای سازمان حمایت ارسال شد، به روز شدن قیمت تایر با توجه به تورم حاکم بر اقتصاد کشور و افزایش مواداولیه را لازمه بقای صنعت دانست و اعلام کرد که برخلاف میل انجمن با توجه به اینکه سازمان حمایت موضوع را رسیدگی نکرد، ناچار به افزایش قیمت شدیم.