در حالی که با ورود دادستانی به موضوع ترخیص کامیون های وارداتی، مشکلات اداری آن تا حدود زیادی برطرف شده، اما به نظر می رسد ذی نفع نبودن واردکننده در واردات کامیون، علت کندی ترخیص باشد.
پای سیمان از خردادماه سال جاری به بورس کالا باز شد و با وجود اینکه حاشیه های این اتفاق به دلیل بالا رفتن قیمت سیمان ناشی از قطعی برق صنایع زیاد بود در نهایت همه شرکت های سیمانی موظف شدند محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند و طبق آمار تا کنون 71 شرکت به این ابلاغیه وزارت صمت جامه عمل پوشاندند.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی انتقادات خود را نسبت به مصوبه مجلس مبنی بر الزام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ایجاد سامانه الکترونیکی قراردادهای تسهیلات به منظور امکان دسترسی هر تسهیلات گیرنده به اطلاعات تسهیلات خود را اعلام کرد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تاثیر اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا رشد کرد و به بالاترین سطح در بیش از یک ماه اخیر رسید.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، دوباره تحت تاثیر کمبود بازار صعودی شد و قیمت نفت خام آمریکا به بالاترین سطح هفت سال اخیر رسید.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای هراز و کندوان به سمت تهران را سنگین و نیمه سنگین بیان کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازار کشش عرضه این حجم از اوراق  قرضه را ندارد، گفت: اولین اقدام دولت در مدیریت بازار بورس باید جلوگیری ازعرضه بیش از حد اوراق قرضه دولتی باشد.
از میان 41 کشور خریدار محصولات نانویی ایران سه کشور عراق، ترکیه و افغانستان دارای بالاترین میزان واردات محصولات ایرانی در این حوزه هستند.
یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از فناوری نانو خودکار با بدنه آنتی باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است.
چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و یا در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از 20 هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به‌صورت یک‌طرفه قطع می‌شود، اما شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن ثابت ملزم هستند پیش از قطع خطوط تلفن ثابت، به مشترکین اطلاع‌رسانی کنند.