ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای هراز و کندوان به سمت تهران را سنگین و نیمه سنگین بیان کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازار کشش عرضه این حجم از اوراق  قرضه را ندارد، گفت: اولین اقدام دولت در مدیریت بازار بورس باید جلوگیری ازعرضه بیش از حد اوراق قرضه دولتی باشد.
از میان 41 کشور خریدار محصولات نانویی ایران سه کشور عراق، ترکیه و افغانستان دارای بالاترین میزان واردات محصولات ایرانی در این حوزه هستند.
یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از فناوری نانو خودکار با بدنه آنتی باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است.
چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و یا در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از 20 هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به‌صورت یک‌طرفه قطع می‌شود، اما شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن ثابت ملزم هستند پیش از قطع خطوط تلفن ثابت، به مشترکین اطلاع‌رسانی کنند.
ایسنا/خوزستان
به دنبال تصمیم غافلگیرکننده بانک مرکزی ترکیه برای کاهش شدید نرخ بهره، ارزش پول این کشور بیش از یک درصد سقوط کرد و به رکورد پایین تاریخی جدیدی رسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باور هستند که باید شرکت‌های سودده و توانمند کشور برای ورود به بازار سرمایه باید ترغیب و تشویق شوند.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه اول آبان ماه 1400 در صرافی های بانکی به 26 هزار و 690 تومان رسید.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات 1 آبان با کاهش 19 هزار واحدی به رقم 1 میلیون و 416 هزار واحد افت کرد.