ایسنا/خراسان رضوی
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر ارزپاشی می‌کردیم، دلار به 50 هزار تومان و نرخ تورم به 120 درصد می‌رسید، گفت: درآمدهای ارزی کشور رو به افزایش است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که متاسفانه عدم وجود برنامه راهبردی در بازار سرمایه منجر شده تا مردم با سرمایه گذاری در این بازار متضرر شوند.
رئیس اتاق اصناف ایران از استقبال کم از بازگشایی تالارها خبر داد و گفت: در بودجه سال 1400 اتاق اصناف، بخش درآمدها 28 درصد و بخش هزینه ها 30 درصد افزایش داشته است.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن بیان این‌که "در حال حاضر اقتصاد کشور را بدون نفت مدیریت می‌کنیم"، گفت: من به عنوان رئیس‌کل بانک مرکزی از همه بیشتر دنبال کاهش نرخ ارز هستم و هیچ عمدی برای افزایش نرخ ارز در کار نیست.
مشاور عالی نظام صنفی کشاورزی از تعلل وزیر جهاد در تشکیل شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک انتقاد کرد و گفت: این تاخیر کشت محصولات را با چالش مواجه می کند.
بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر سال‌جاری، دو محصول پژو 2008 ایران‌خودرو/ایکاپ و نیومزدا 3 شرکت بهمن‌موتور توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کرده و باکیفیت‌ترین‌ خودروهای داخلی باشند. طبق این ارزیابی چهار خودرو چهار ستاره، 18 مدل خودرو سه ستاره و تنها دو خودرو دو ستاره‌ای شده‌اند و خودروی تک‌ستاره کیفی نیز تولید نمی‌شود.
شرکت فرابورس ایران با توجه به طبقه‌بندی شرکت های درج شده در بازار پایه، فهرست 15 شرکت انتقالی بین تابلو سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز را اعلام کرد.