معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی بخشنامه‌ای مجوز افزایش تا 40 درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور را صادر کرد.
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه افزایش سقف وام بانکی با توجه به شرایط فعلی تاثیری در بازار مسکن ایجاد نمی کند گفت: متقاضیان توان بازپرداخت اقساط وامهای سنگین را ندارند، بانکها هم تمایلی به افزایش سقف و مدت بازپرداخت نشان نمی دهند؛ در این شرایط عملا متقاضیان واقعی تا مدتها از بازار مسکن دور خواهند بود.
معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی بخشنامه‌ای مجوز افزایش تا 40 درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور را صادر کرد.
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: از هفته آینده دو صندوق کالای کشاورزی به مدت 5 روز کاری، پذیره نویسی می‌شود.
مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مردم می‌توانند سوالات خود را درباره سهام عدالت و واریز سود سهام با سرشماره 1569 مطرح و پاسخ خود را از کارشناسان ما دریافت کنند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنج شنبه 11 دی 1399 به 11 میلیون و 800 هزار تومان رسید.
رئیس سازمان بازرسی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن مخالف با مصوبه وزارت صمت درباره نزدیک کردن قیمت کارخانه به قیمت خودرو در بازار گفت: ما نگران افزایش مجدد قیمت خودرو در بازار در پی این تصمیم هستیم.
شرکتهای انرژی آمریکایی هفته جاری برای ششمین هفته متوالی به شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز افزودند و با تثبیت قیمت نفت در بالای 45 دلار در هر بشکه، شمار دکل‌های حفاری در سه ماهه چهارم بیشترین افزایش را از سه ماهه دوم سال 2017 تاکنون داشت.
در آستانه نشست چهارم ژانویه اوپک پلاس، منابع آگاه از پایبندی بیش از 100 درصدی تولیدکنندگان این گروه به توافق کاهش تولید در نوامبر خبر دادند.