یکی از اتفاتی که در سال 98 رخ داد افزایش 2. 8 درصدی تعداد مشترکان صنعت برق بود که این موضوع در پی برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در صنعت برق به وقوع پیوست.
پس از 17 سال فعالیت در حوزه نانو فناوری در ایران، با ایجاد 239 شرکت دانش‌بنیان در این حوزه، 647 محصول و تجهیزات این شرکت‌ها موفق به کسب گواهینامه نانو مقیاس شده‌اند، ضمن آنکه این محصولات موفق به کسب بازارهای 45 کشور جهان شدند و همچنین محققان کشور در سال 2017 با انتشار تعداد 9 هزار و 489 مقاله در این حوزه رتبه چهارم جهانی را از آن خود کردند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در سال جهش تولید باید بستر صادرات فراهم‌تر باشد و در این زمینه گمرک باید برای صادرات فرش قرمز پهن کند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از استفاده از 3600 میلیارد تومان منابع این سازمان و اختصاص آن به صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز دریایی و بندری توسط تولیدکنندگان داخلی و در راستای تحقق شعار «جهش تولید» خبر داد.
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سال جدید توجه ویژه ای به بازار سرمایه خواهد شد تا جریان تامین مالی را برای صنایع برعهده گیرد.
با شیوع ویروس کرونا درکشور این سوال پیش می آید که آیا بیماری کووید_19 سال سختی را برای بخش کشاورزی رقم خواهد زد؟
خبرساز شدن واردات کاغذ سیگار با ارز دولتی و حواشی مربوط به افزایش مالیات سیگار در سال گذشته موضوعاتی بود که عبارت "مافیای سیگار" را بر سر زبان‌ها انداخت، اما در نهایت هیچگونه شفاف سازی دقیقی در این زمینه صورت نگرفت.
نرخ خرید:14800 تومان نرخ فروش: 14900 تومان
دومین محموله بزرگ اقلام بیمارستانی توسط وزارت صمت به کشور وارد شد.
اهواز- معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان گفت: تمامی اصناف شهرستان اهواز به جز چهار صنف مستثنا از 2 فرودین تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.