قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 28 سنت معادل 0.3 درصد افزایش به 84 دلار و 99 سنت رسید.
ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان که حالا ثروت او از 300 میلیارد دلار هم فراتر رفته است، گفت حاضر است 6 میلیارد دلار از ثروت خود را برای رفع گرسنگی در جهان بپردازد.
پیشرفت خیره‌کننده صنعت ساختمان چین، دولت ایران را بر آن داشته تا از تکنولوژی این کشور برای کاهش مدت اجرای پروژه‌ها، افزایش کیفیت و ارتقای دانش داخلی در بخش مسکن استفاده کند.
تداوم قضیه تورم بازارها را مجبور کرده است روی اقدامات جدی تر بانکهای مرکزی حساب باز کنند و تصمیمات سیاست پولی هفته جاری بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی انگلیس در کانون توجه همه خواهد بود.
در شرایطی که پس از ماه‌ها بلاتکلیفی قرار بود کامیون‌های وارداتی اروپایی مانده در گمرک‌های کشور تعیین تکلیف شود و با ورود دادستانی به این پرونده و مهلت مشخص شده تا پایان مهر ماه همه آن‌ها ترخیص شود، خبری از عمل به این وعده نیست.
یک تحلیلگر بازار سرمایه دلیل ریزش این روزهای بازار سرمایه را وجود برخی ابهامات سر راه این بازار عنوان کرد و گفت: احتمالا این ریزش تا نیمه آبان ماه ادامه داشته باشد و روند بازار در ماه های آذر و دی به مرور صعودی خواهد شد.
سخنگوی سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، گفت: به منظور توسعه و احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر با کمک بخش خصوصی فراخوان عمومی منتشر شده است.
ایسنا/لرستان
معاون وزیر راه و شهرسازی با پیش‌بینی امیدوارکننده بودن بازار مسکن تا پایان سال 1400، گفت: قانون جهش تولید مسکن کمک شایانی به خروج بازار مسکن از فضای سرمایه‌گذاری می‌کند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آغاز عرضه پوشاک زمستانی خبر داد و گفت: پوشاک زمستانی به طور متوسط نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.