یک اقتصاددان با انتقاد از وضعیت فعلی بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه در کشور ما عمق و شفافیتی ندارد که مردم بخواهند وارد آن شوند و معاملات هم الگوریتمی و دستکاری شده است، ضمن اینکه دولت هم دخالت می‌کند.
اختلال در زنجیره‌های جهانی عرضه، بسته شدن کارخانه‌ها و همچنین تنش‌های سیاسی شاخص قیمت جهانی غذا را به بالاترین رقم طی یک دهه گذشته رسانده است.
نفوذ شبکه های اجتماعی در ایران در سال 2020 حدود 64 درصد برآورد شده و این شاخص با رشد 11 درصدی در سال 2021، حدود 71 درصد برآورد می شود.
ایسنا/لرستان
عربستان سعودی یک روز پس از بی اعتنایی اوپک پلاس به درخواست آمریکا برای عرضه بیشتر نفت، شوک دیگری به بازار وارد کرد و قیمت فروش رسمی همه گریدهای نفتی خود برای همه خریداران را بالا برد.
رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که از اول آذر ماه افرادی که واکسن نزده باشند یا تست منفی PCR نداشته باشند، نمی‌توانند به مسافرت بروند و در آینده نه چندان دور تنها افرادی که واکسینه شده باشند، اجازه سفر دارند.
تخمین زده می شود بازار هوش مصنوعی در نفت و گاز تا 2022 به 2.85 میلیارد دلار برسد که رشد سالانه ای معادل 12.66 درصد خواهد داشت.
گرگان- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بالارفتن هزینه های کاشت، داشت و برداشت، باید با توجه به نیاز داخل، برنج وارد شود تا کشاورز آسیب نبیند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه گزینه‌های فرضی آمریکا پیش از این در خاورمیانه آزموده شده و شکست آنها برای همه مشهود است، تأکید کرد که تهدید هرگز علیه ایران نتیجه‌ای نداشته است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه 11 آبان 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 710 هزار تومان رسید.