در شرایطی که به گفته مسئولان حوزه بهداشتی واریانت جدید کروناویروس به نام دلتاپلاس در برخی کشورهای غربی و همسایگان شایع شده است، باید دید سفرهای خارجی از و به این کشورها با ممنوعیت یا محدودیت مواجه خواهد شد یا خیر؟
قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو براساس به روز رسانی در آبان ماه سال جاری اعلام شد.
شرکت سایپا قیمت جدید محصولات خود برای تحویل ماه آبان را اعلام کرد که به طور متوسط شامل افزایش ١٣ درصدی قیمتها برای نیمه دوم آبان تا پایان امسال شده است.
به اعتقاد یک عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، اعمال قیمت‌های دستوری ممکن است خودروسازان را در مقطع کوتاهی ناچار از فروش با قیمت پایین کند، اما این نحوه قیمت‌گذاری موجب نزول کیفیت، کاهش رغبت مشتریان و در نتیجه افت فروش خواهد شد.
اگرچه یکی از برنامه‌های اصلی وزیر نفت اتمام طرح‌های پتروپالایشی در دولت سیزدهم عنوان شده اما طی دو ماه گذشته خبری از تعیین تکلیف این طرح‌ها نبوده و برنامه ای در این زمینه اعلام نشده است.
قیمت نفت برنت دریای شمال که دیروز 1.6 درصد افزایش یافته بود، امروز با 36 سنت معادل 0.4 درصد رشد به 85 دلار و 14 سنت رسید.
طبق مصوبه 28 مهر شورای هماهنگی سران قوا، قیمت‌گذاری دستوری از صنعت خودرو حذف شد.
پس از سایپا، ایران خودرو هم در طرح فروش فوق العاده محصولات خود، افزایش قیمت ها را اعمال کرد.
قیمت ارزهای دیجیتالی مهم از جمله بیتکوین افزایش پیدا کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت خواست که اعلام کند چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، بیش از 30 میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.