به دستور رئیس جمهور و باتوجه به اینکه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت خودرو مصوبه‌ای نداشته است، وزارت صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست تا قیمت محصولات خود را که طی دو روز اخیر مشمول افزایش قیمت شدند، به قیمت‌های قبل بازگردانند و براین اساس افزایش قیمت خودروهای داخلی منتفی شد.
خبرها از احتمال حذف ارز دولتی حکایت دارد. «مهر» در قالب یک پرونده به ابعاد و آثار این موضوع می‌پردازد. این گزارش به کوچک شدن سفره مردم ناشی از توزیع دلار 4200 تومانی اختصاص دارد.
احتمال حذف ارز 4200 تومانی قوت گرفته و گفته می‌شود، دولت قصد دارد در جهت اصلاح ساختار بودجه به زودی لایحه‌ای با قید دو فوریت برای اصلاح ارز 4200 تومانی تقدیم مجلس کند؛ موضوعی که موافقان و مخالفان زیادی داشته و باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر حاشیه سود شرکت‌های بورسی بعد از حذف ارز 4200 تومانی حفظ شود، از آنجاکه پیش از این، تاثیر مثبت حذف ارز ترجیحی بر بازار سرمایه مثبت بوده است، واکنش بورس به این اتفاق مثبت خواهد بود.
ارزش دلار برای دومین روز متوالی مقابل ارزهای دیگر افزایش یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب هیات وزیران امکان ثبت نام مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص مجرد در طرح جهش تولید و تامین مسکن فراهم شد؛ پیشنهاد ثبت نام سایر مجردها که سن کمتری دارند نیز به شرط تاهل در زمان تحویل ارائه شده که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته حدود 11 درصد افزایش داشت.
کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور چالوس و قطعه یک و چهار آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت:با وجود تحریم‌های ظالمانه، متخصصان الکترونیک هوایی با حفظ و نگهداری زیرساخت‌ها و سامانه‌های ارتباطی ناوبری و پشتیبانی تجهیزات، ایمنی پروازها را تضمین کردند.
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه نوزدهم آبان ماه 1400) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 20 ارز کاهش، 16 ارز افزایش یافته و نرخ 10 ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
شرکت ردیابی نفتکش‌های تانکر ترکرز مدعی شده است که سپاه پاسداران نفتکش ویتنامی «ام‌وی ساوتیس» را که دو هفته پیش توقیف کرده بود، آزاد کرده است.