رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر از استفاده بیش از 850 شرکت دانش‌بنیان از معافیت‌های بیمه‌ای داد.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل پس از 8 سال از آغاز فعالیت، در سال مالی 1398 سودآور شد.
عضو شورای عالی بورس گفت: در بورس املاک ، صندوق‌های مختلف و طرح‌های متری مسکن وجود دارد که علاقمندان با توجه به مبلغ سرمایه‌شان ، می‌توانند هر ساله بخشی از منابع خود را تبدیل به متراژ کنند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام متقاضیانی که تا کنون تقاضای خود را ثبت کرده اند تا چند روز آینده صادر می شود.
خودروی جدید بوگاتی با الهام از یک محصول قدیمی این شرکت ساخته می شود.
متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران تا ماه ژوئن سال جاری میلادی، 29.87 مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را با یک پله صعود در مقایسه با ماه می سال 2020، به 66 از میان 138 کشور رسانده است.
همزمان با تشدید تنش های ژئوپلتیکی، سرمایه گذاران خارجی در حال بیرون کشیدن پول خود از بازارهای مالی ترکیه هستند.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه امسال از بین 44 کالای اساسی و مهم، قیمت 35 کالا افزایش داشته است و عدس بیشترین افزایش قیمت را داشته و قیمت هر کیلو از آن تقریبا 2.5 برابر شده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: بعد از عید غدیرخم علاوه بر 30 درصد قبلی، امکان فروش 30 درصد دیگر و در مجموع 60 درصد سهام عدالت فراهم می شود.