دومین ماه از سال آبی 1400 در حالی پایان یافت که کم‌آبی گسترده در کشور هم‌چنان ادامه دارد. برخی تصور می‌کردند بارش‌های مقطعی اخیر بتواند بخشی از ظرفیت خالی منابع آب زیرزمینی و سدها را پر کند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت منابع آبی کشور وخیم‌تر از آن است که بارش‌های پراکنده و موقت بتواند آن را جبران کند.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و230 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 232 هزار تومان و قیمت دلار 28 هزار و 44 تومان است.
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه 29 آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و 94 هزار و 759 تن سیمان از سوی 63 شرکت سیمانی است.
معاون فنی گمرک طی نامه ای به نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 مجلس از آخرین وضعیت ترخیص کامیون های کار کرده در گمرک خبر داد.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع وارداتی تخم مرغ ترک شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان فروخته می شود.
بهترین حمایت دولت و متولیان بازار سرمایه از حقوق سهامداران خرد این است که تصمیمات ناگهانی خود را بدون در نظر گرفتن نتایج آن بر وضعیت بازار سهام اتخاذ نکنند و اجازه دهند بازار به روند طبیعی و به دور از هیجان خود بازگردد.
سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پرداخت دیه متوفیان سانحه نفتکش سانچی گفت:تنها کسانی که انحصار وراثت نکرده یا مدعی زنده بودن دریانوردان هستند، دیه نگرفتند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آمار و ارقام بر روی کاغذ نشانگر ناترازی بین تولید و مصرف گاز در کشور است و قاعدتا تبدیل به خاموشی نیز خواهد شد اما هرچه بیشتر بتوانیم با سوخت مایع و همراهی مردم این ناترازی را جبران کنیم خاموشی ها نیز کم تر خواهد بود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها بهمن و اسفند سال آینده پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
زنجان-وزیر راه و شهرسازی گفت: 4 میلیون مسکن در چهار سال آینده توسط دولت در کشور ساخته می‌شود.