یک میلیون و 953 هزار تن انواع کالا به ارزش 163 هزار میلیارد ریال هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که به ترتیب رشد 4 و 28 درصدی را در حجم و ارزش معاملات نشان می‌دهد.
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پیشنهاد پرداخت وام 50 تا 100 میلیونی به سهامداران خُرد در قبال قرارگرفتن سهام به‌عنوان وثیقه خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در 9 استان هشدار داد.
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی تزریقی نانویی حاوی نانوامولسیون A+D3+E را به تولید رساندند که در پیشگیری و درمان بیماری‌های دامی مؤثر است.
ارزش ارزهای مهم دیجیتالی افزایش پیدا کرد.
با دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری وضعیت خودروهای دپو شده در گمرک، پیش نویس پیشنهادی از سوی گمرک ایران جهت تصویب در هیات وزیران، به وزارت اقتصاد ارائه شده تا در هیات دولت مورد بررسی  قرار گیرد. در صورت تصویب، مهلت شش ماهه‌ای در اختیار صاحبان خودروهای رسوبی قرار می‌گیرد تا طبق ضوابط تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام کنند.
اگرچه بسیاری از تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند قیمت طلا در سطوح بالای اخیرش خواهد ماند اما در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز خوش بینی نسبت به هفته پیش کمتر شده است.
شرکت های تولیدکننده لاستیک از افزایش 25 درصدی لاستیک سنگین بایاس و 15 درصدی رادیال خبر داده اند.
درحالیکه دی ماه امسال اولین سری برگه تشخیص مالیاتی برای مالکان خانه‌های خالی ارسال می‌شود، بر خلاف ادعای مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ارسال اطلاعات خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی، هنوز اطلاعاتی به این سازمان ارسال نشده است.
ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار رو به کاهش است، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومانی نسبت به حدود دو هفته قبل بیش از 200 هزار تومان کاهش داشته است.