سازمان ملل اعلام کرد قطع ناگهانی حمایت خارجی از افغانستان پس‌از به قدرت رسیدن طالبان، اقتصاد این کشور را مختل کرده و سیستم بانکی این کشور را در آستانه سقوط قرار داده است.
ائتلاف اوپک پلاس احتمالا در پاسخ به آزادسازی ذخایر استراتژیک برخی کشورها، برنامه خود را تغییر داده و روند افزایش تولید را آهسته‌تر می‌کند تا جبران بشکه‌های اضافی آزادشده شود.
بورس کالا امروز میزبان انواع محصولات صنعتی معدنی است.
از آنجا که بانک مرکزی از سال‌های گذشته تاکنون تغییرات مطالبات معوق بانک‌ها را به صورت شفاف، دقیق و مستمر اعلام نمی‌کند، هر بار اعلام این رقم با شائبه‌های زیادی مطرح می‌شود که اکنون نیز رقم 236 هزار میلیارد تومان اعلام شده از سوی وزارت اقتصاد در این رابطه ابهامی ایجاد کرده که نحوه محاسبه این رقم به چه صورت بوده است.
یک کشاورز زعفران‌‎کار گفت: زعفران گران نشده و هنوز به قیمت اصلی اش نرسیده است. گلایه شدید دارم از دلالانی که عامل برهم زدن بازار شده اند.
البرز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان بوده و این محور دارای بارش برف و باران است.
قیمت اوراق مسکن نسبت به هفته قبل افزایشی بوده است و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل های تهرانی برای این اوراق و اخذ وام 480 میلیون تومانی باید 79 میلیون و 296 هزار تومان پرداخت کنند.
با دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری وضعیت خودروهای دپو شده در گمرک، پیش نویس پیشنهادی از سوی گمرک ایران جهت تصویب در هیات وزیران، به وزارت اقتصاد ارائه شده تا در هیات دولت مورد بررسی  قرار گیرد. در صورت تصویب، مهلت شش ماهه‌ای در اختیار صاحبان خودروهای رسوبی قرار می‌گیرد تا طبق ضوابط تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام کنند.
بر اساس اعلام سازمان حمایت، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در هفت ماهه امسال، مواد غذایی و خوراکی، لوازم یدکی و لاستیک، کالاهای موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق، رایانه و قطعات آن و لوازم خانگی بوده است.
رئیس سازمان بورس گغت: بحث تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در مجلس مصوب شده که می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.