وزیر راه و شهرسازی در توئیتی نوشت: با لغو محدودیت کرونایی در پروازهای داخلی تمامی ایرلاین‌ها می‌بایست ضمن تعدیل 15 درصدی قیمت بلیط هواپیما، تمام خدمات گذشته را به حالت عادی بازگردانند.
بانک مرکزی امروز (چهارم آذرماه) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 27 ارز کاهش و 10 ارز افزایش یافت. نرخ 9 ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
وزارت بازرگانی آمریکا برآورد خود را از رشد اقتصادی این کشور را تغییر و میزان آن را افزایش داد.
حجم فروش ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما طی هشت ماه امسال 18.1 میلیارد دلار بوده است که این میزان حدود 69 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد: نظارت بر قیمت گذاری و درج آن بر روی محصولات لبنی می بایست در مبدأ تولید و قبل از عرضه به بازار مورد کنترل و دقت عمل قرار گیرد.
قیمت طلا پس از کاهش به مدت چهار روز معامله متوالی، در معاملات روز چهارشنبه در آستانه تعطیلات روز شکرگزاری با وجود رشد ارزش دلار، با اندکی افزایش بسته شد.
حجم فروش ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما طی هشت ماه 1400، 18.1 میلیارد دلار بوده است که این میزان حدود 69 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
ولادیمیر پوتین با اشاره به دور آتی تحریم‌های غربی که ممکن است دسترسی روسیه به برنامه های وارداتی را قطع کند، به مدیران ارشد شرکتهای دولتی دستور داد به تلاشها برای حرکت به سمت استفاده از نرم افزار داخلی سرعت ببخشند.
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور ایران در اجلاس اکو و پیمان هایی نظیر آن نقش موثری در خنثی سازی تحریم ها و سیاست های خصمانه آمریکا و متحدانش دارد.