دیروز پنجشنبه قیمت دلار در بازار آزاد با بیش از 300 تومان کاهش به 28800 تومان رسید، در حالی که روز چهارشنبه از 29000 تومان هم عبور کرده بود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 2 سنت معادل 2.46 درصد کاهش به 80 دلار و 20 سنت رسید.
عربستان که در ماه فوریه ورود اتباع خارجی از 20 کشور را ممنوع کرده بود، این ممنوعیت را برای 6 کشور اندونزی، پاکستان، برزیل، ویتنام، مصر و هند برداشت.
با توجه به اینکه خریداران سکه از بانک مرکزی از سال 1397 به پرداخت مالیات مکلف شده‌اند اما تاکنون آماری از سوی سازمان امور مالیاتی درباره اینکه چه میزان مالیات از این محل وصول شده، منتشر نشده‌ است.
شاخص بورس که در روز دوشنبه هفته جاری توانسته بود دوباره تا کانال یک میلیون و 400 هزار واحد صعود کند، نتوانست این کانال را حفظ کرده و دوباره به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد عقب‌گرد کرد.
آمار تجارت هفت ماهه سال 1400 نشان می‌دهد که ایران توانسته جای پای خود را در بازار کشورهای آفریقایی محکم‌تر از گذشته کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: از هفته آینده شکر، روغن و برنج نیز با قیمت‌های تعزیراتی به اقلام توزیع هوشمند درب منازل اضافه خواهند شد و هرچه استفاده از سامانه هوشمند بیشتر شود واسطه‌ها کمتر می‌شود.
قیمت جهانی نفت در واکنش به کشف سویه جدید کرونا بیش از 6 دلار کاهش یافت و به 75 دلار و 57 سنت در هر بشکه رسید.
وزارت نیرو در گزارشی نوشت: آنطور که مدتی پیش در نشست گلاسکو مطرح شد، تغییرات اقلیمی به نحوی پیش می‌رود که بحران آب بزرگترین چالش آینده است و این امر نیازمند رویکرد سازگاری با کم‌آبی است.
پس از بررسی های صورت گرفته پیرامون پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل سایپا دستور داد موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو بازگردانده شود.